آب اکسیژنه خوراکی است ؟

آب اکسیژنه خوراکی است ؟

نام تجاری: آب اکسیژنه خوراکی است ؟

موجودی: تماس بگیرید!

قیمت محصول: تماس بگیرید!

آب اکسیژنه خوراکی است ؟

آب اکسیژنه خوراکی است ؟ نوشیدن دو گرید خوراکی (غذایی) و پزشکی آب اکسیژنه بی خطر می باشد. با این وجود مصرف اندکی از می تواند باعث عوارضی همچون استفراغ، تهوع، گلو و شکم درد، و در نهایت خون ریزی داخلی شود. از این رو توصیه می شود که فقط از آب اکسیژنه ای که برای انسان و مصارف خوراکی در نظر گرفته شده است، را استفاده کنید.

گریدهای پراکسید هیدروژن

هیدروژن پراکساید بر اساس نیاز های متفاوت آن در صنایع مختلف به پنج دسته طبقه بندی می شود.

  • آب اکسیژنه صنعتی (صنایع مختلف)
  • آب اکسیژنه خوراکی یا آب اکسیژنه بهداشتی (پراکسید هیدروژن فود گرید)
  • گرید معرف آزمایشگاهی (Reagent)
  • گرید آرایشی (Beautician Grade)
  • آب اکسیژنه دارویی (Pharmaceutical Grade)

آب اکسیژنه خوراکی چیست ؟ 

در سال های اخیر تعداد مارک های آب اکسیژنه به سرعت در حال افزایش است. زیرا ادعا بر این است که آب اکسیژنه بر روی سلامتی انسان تاثیر گذار است. و موجب بهبود عملکرد ورزشی در بدن می شود.
آب اکسیژنه همان وایتکس است؟ در مقاله ای برای شما جواب این سوال را به طور کامل توضیح داده ایم.

آب اکسیژنه خوراکی برای دندان

هیدروژن پراکسید ، به سلامتی دندان ها کمک می کند. و می تواند سبب سفیدی دندان ها شود. اکثر افراد، از هیدروژن پراکسید ، برای غرغره کردن استفاده می‌کنند. در حقیقت با استفاده از این روش، می خواهند دندان هایشان سفید شود. اکثر خمیر دندان ها، از این ماده تشکیل می شوند. 

فواید آب اکسیژنه خوراکی

مهمترین و اصلیترین فواید آب اکسیژنه خوراکی عبارتند از :

  •  افزایش دهنده تولید ایمونوگلوبولین ها
  • دفع ناخالصی ها و سموم بدن
  • افزایش سطح آنتی اکسیدان
  • افزایش جوانسازی سلول ها و بافت های سالم 
  •  افزایش دهنده فشار جزئی اکسیژن (p02) در خون 
  • بهبود دهنده عملکرد ذهن
  • بهبودی سریع ‌تر از آسیب ‌دیدگی و ورزش شدید

چه زمانی از آب اکسیژنه استفاده کنیم

آب اکسیژنه معمولاً به عنوان یک نوشیدنی بعد از تمرین استفاده می شود.  هرچند که می تواند در هر زمان مصرف شود. برخی دیگر از انواع پروکسید هیدروژن با مارک هایی همچون کافئین، الکترولیت و عصاره شاهدانه در بازار موجود است. که به عنوان کانابیدیل (CBD) نیز شناخته می شود.

برای مطالعه آنالیز آب اکسیژنه کلیک کنید.

انواع کافئین دار آن، ممکن است به عنوان یک نوشیدنی قبل از تمرین استفاده شود. زیرا نشان داده شده است که کافئین عملکرد ورزشی را تقویت می کند. از طرف دیگر، کافئین موجب اختلال در خواب می شود. از این رو، از مصرف آن در نزدیکی ساعات خواب اجتناب کنید.

تحقیقات اولیه حاکی از آن است که CBD می تواند درد و اضطراب مزمن در دوز های حداقل ۱۵ میلی گرم را تسکین دهد. از این رو، می توانید قبل یا بعد از ورزش، آب اکسیژنه بنوشید یا به عنوان یک نوشیدنی معمولی در طول روز به جای آب معمولی استفاده شود.

به طور کلی می توان گفت : اگر چه آب اکسیژنه را می توان در طول روز مصرف کرد. اما بهتر است در حین ورزش استفاده گردد.

شاید بهتر باشد با مضرات آب اکسیژنه هم آشنا شوید.

مقایسه آب اکسیژنه با انواع آب ها

مقایسه آب اکسیژنه با انواع  آب های دیگر کاری دشوار است. زیرا مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت است. از جمله آب های معروف کاربردی می توان به آب قلیایی، آب کافئین دار، آب آنتی اکسیدان، آب پروتئین و آب کلروفیل اشاره کرد.

آب اکسیژنه از جمله آب های کاربردی و پر مصرف است، که می تواند به شما در تامین نیازهای آبرسانی کمک کند. البته لازم و ضروری که قبل از مصرف حتما برچسب تغذیه آن را با دقت مطالعه کنید.

طرز تهیه آب اکسیژنه در منزل را برای شما در صفحه ای جداگانه توضیح داده ایم.

آب گازدار اگرچه آب کاربردی نیست. اما به دلیل خاصیت گازی بودن آن اغلب با آب اکسیژن دار مقایسه می شود. تفاوت این است که حباب های موجود در آب گازدار از دی اکسید کربن محلول حاصل می شوند. در حالی که حباب های موجود در آب اکسیژنه از اکسیژن محلول بدست می آیند. اما هر دو از لحاظ طعم مشابه می باشند.

به طور کلی می توان گفت که، آب اکسیژنه یکی از انواع آبهای کاربردی موجود در بازار است که دارای ترکیبات مختلفی جهت تقویت سلامتی است.

قیمت آب اکسیژنه خوراکی ۳۵% 

مجموعه ایران مول با دو دهه سابقه درخشان، توانایی عرضه مواد شیمیایی اولیه صنعتی با بهترین برند های مطرح جهانی را دارد. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت، خرید و فروش آب اکسیژنه خوراکی و سایر سوالات خود با همکاران ما در واحد فروش ایران مول در ارتباط باشید.
ردیفنوع محصولقیمت
۱قیمت آب اکسیژن خوراکی پاشاتماس بگیرید

سخن آخر در مورد آب اکسیژنه خوراکی

آب اکسیژنه خوراکی نوشیدنی محبوب است که در هنگام پردازش اکسیژن به آن اضافه می شود. مطالعات محدود نشان می دهد که ممکن است، موجب بهبود ترشحات لاکتات را در طی ورزش شود. و متابولیسم الکل را افزایش دهد. سایر ادعاهای بهداشتی در مورد آب اکسیژنه ، دارای داده های کافی نمی باشند.

منبع : www.healthline.com

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *