مواد اولیه ابر و اسفنج

مواد اولیه ابر و اسفنج

نام تجاری: مواد اولیه ابر و اسفنج

موجودی: تماس بگیرید!

قیمت محصول: تماس بگیرید!

امروزه کمتر کسی پیدا می شود، که نام فوم پلی اورتان و ابر و اسفنج نشنیده باشد. این شهرت جهانی بیشتر بدلیل راحتی بدنمان در بخش عمده ای از زندگی روزمره ما، در تشک ها، مبلمان و صندلی های ماشین است. کاربردهای فوم پلی یورتان، ابر و اسفنج تقریباً بی پایان است، این کاربردها، موارد کوچک اما ضروری مانند اسفنج در آشپزخانه، پانسمان های پزشکی گرفته تا فیلترهای بزرگ و سیستم های عایق صدا که محیط ما را تمیز و ساکت نگه می دارد، را شامل می شود. مجموعه ایران مول، در راستای تامین مواد اولیه ابر و اسفنج با کیفیت و مرغوب در جهت حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران عزیز اقدام به تهیه و توزیع انواع مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید ترکیبات پلی اورتان نرم و انعطاف پذیر از جمله ابر و اسفنج، فوم گرم و… کرده است. این مواد اولیه شامل پلی ال، ایزوسیانات PM200، تولوئن دی ایزوسیانات و کاتالیزورها است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ایران مول همراه باشید.

اگر تمایل دارید بدانید تولوئن چیست کلیک کنید.

فهرست مطالب

    1. مواد اولیه فوم پلی اورتان، ابرو اسفنج
    2. خواص و ویژگی
    3. کاربرد
    4. تفاوت ابر و اسفنج
    5. قیمت + خرید + فروش

مواد اولیه فوم پلی اورتان، ابرو اسفنج

پلی اورتان یکی از اعضای اصلی و مهم خانواده گسترده و بسیار متنوعی از پلیمرها یا پلاستیک ها است. PU می تواند جامد باشد و یا می تواند ساختار سلولی باز داشته باشد، در این صورت آن را فوم می نامند. فوم ها به دسته سفت و انعطاف پذیر تقسیم می شوند.

ابرو اسفنج

به عنوان مثال، صنعتگران و تولیدکنندگان از واکنش پلیول و ایزوسیانات فوم پلی یورتان (PU) و اسفنج را تولید می کنند. علاوه براین، یک سری مواد افزودنی برای تولید محصولات فوم پلی یورتان با کیفیت بالا نیاز داریم، افزودن این مواد بسته به نوع کاربرد فوم است. مواد اولیه تهیه اسفنج عبارتند از :

  • *آب به عنوان عامل فوم زا
  • *متیلن کلراید به عنوان عامل فوم زا
  • *روغن سیلیکون به عنوان ماده فعال سطحی
  • *دابکو یا کاتالیزور آمین ۳۳
  • *کاسموس یا T9 (کاتالیزور فلزی قلع)
  • *تی دی ای به عنوان هاردنر و سخت کننده

مواد اولیه ابر و اسفنج در اسکاج

خواص و ویژگی

خصوصیات فیزیکی و همچنین ساختار شیمیایی پلی یورتان به ساختار واکنش دهنده های اصلی، به ویژه گروه های R1 و R2 بستگی دارد.

خصوصیات پلیول ها مانند جرم مولکولی، تعداد گروه های عملکردی واکنش پذیر در هر مولکول و ساختار مولکولی بر خصوصیات پلیمر نهایی و نحوه استفاده از آن تاثیر گذار است.

تفاوت اساسی بین ساخت اکثر پلی اورتان ها و ساخت بسیاری از پلاستیک های دیگر وجود دارد. پلیمرهایی مانند پلی (اتن) و پلی (پروپن) در کارخانه های شیمیایی تولید می شوند و به صورت گرانول، پودر یا فیلم فروخته می شوند. این محصولات، با حرارت دادن پلیمر و شکل دادن به آن تحت فشار و خنک سازی ساخته می شوند. خواص محصولات نهایی به خصوصیات پلیمر اصلی بستگی دارد. فوم پلی یورتان، ابر و اسفنج مستقیما به محصول نهایی تبدیل می شود.

کاربرد

بیشتر پلی اورتان های تولید شده به صورت بلوک های بزرگ فوم هستند که برای استفاده در عایق بندی حرارتی برش داده می شوند. محصولاتی همچون سپر ماشین، پوشش کامپیوتر یا تابلوهای ساختمانی در قالب تولید می کنند.

پلی یورتان ها، ابر و اسفنج به شکل های مختلفی همچون الاستومرها، فوم نرم، سخت، رزین، رنگ، پوشش و… در دنیا کاربرد دارد. سایر کاربردهای آن به طور خلاصه در زیر آورده شده است.

  • *به عنوان لوله های پوشش مدفون در خاک
  • *پوشش های داخلی خطوط انتقال
  • *در کانال های آب و فاضلاب
  • *مخازن آب و فاضلاب
  • *کف سالن ورزشی
  • * در تهیه درزگیرها
  • *صنعت مبلمان
  • *صنعت خودروسازی

تفاوت ابر و اسفنج

اسفنج، یک نوع ابر معمولی است، که در ضخامت های مختلف برای اکثر نقاط مبلمان کاربرد دارد. پلی اورتان، نیز یک نوع اسفنج است. که یکی از معروف ترین و مهم ترین برند در صنعت مبلمان است.

ابر، از ترکیب مواد شیمیایی مخصوص در کوره تولید می شوند. که به طور گسترده در صنعت مبلمان و صندلی های اتومبیل استفاده می شوند. و در مقایسه با اسفنج طول عمری بالاتری دارند. فوم های سرد و گرم با ضخامت ۱۰ یا ۱۳ و یا ۱۵ سانتی متر در تولید مبلمان به کار برده می شوند.

خرید و فروش مواد اولیه ابر و اسفنج

مجموعه ایران مول با دو دهه سابقه درخشان، توانایی عرضه مواد شیمیایی ایزوسیانات PM200، پلی ال و تی دی ای با بهترین برندهای مطرح جهانی را دارد. لذا جهت اطلاع از قیمت مواد اولیه اسفنج پلی اورتان (ایزوسیانات، قیمت پلی ال و تی دی ای) با همکاران ما در واحد فروش ایران مول در ارتباط باشید.

شماره تماس دفتر :   ۰۲۱۲۲۸۷۶۳۹۰
شماره همراه :         ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲
واتس آپ :              ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲

 

4.3/5 - (19 امتیاز)

8 دیدگاه دربارهٔ «مواد اولیه ابر و اسفنج»

  1. سلام خسته نباشید من می خوام از ابر برای بیوفیلتر آکواریوم استفاده کنم ولی بونفت مانند می دهد چطور اون بو رو از بین ببرم که بتوانم ازش استفاده کنم با تشکر

  2. با سلام من روکش ۵ متری برای لوله نیم اینچ با قطر خارجی ۲ اینچ می‌خوام میشه راهنمایی بفرمایید منو .۰۹۱۴۳۱۷۸۵۹۳

  3. با سلام من روکش ۵ متری برای لوله نیم اینچ با قطر خارجی۳اینچ می‌خوام میشه راهنمایی بفرمایید منو .۰۹۱۴۳۱۷۸۵۹۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *