پودر سوربیتول و کاربرد آن برای پوست

پودر سوربیتول و کاربرد آن برای پوست

پودر سوربیتول و کاربردهای برای پوست کدامند ؟ سوربیتول را از کجا تهیه کنیم ؟ خرید Sorbitol با کیفیت، را به ما بسپارید. جهت کسب اطلاعات در مورد آن، تا انتهای این مطلب همراه ایران مول باشید.

معرفی

سوربیتول یا همان گلوسیتول، نوعی الکل قندی می‌باشد که از احیای گلوکز تولید می‌شود. sorbitol، نوعی هیدروکربن با ۶ گروه هیدروکسیل با فرمول مولکولی C6H14O6 و ساختار مایع و یا پودر سفید کریستالی شکل می باشد.

این ترکیب با تقویت باکتری های موجود در پوست در ارتباط است.

پودر سوربیتول

پودر سوربیتول و کاربرد آن برای پوست

پودر سور بیتول کاربردهای فراوانی در موارد زیر دارد.

بافت

ماده شیمیایی سور بیتول، به عنوان ماده ضخیم کننده استفاده می شود.

میکروبیوم

این ترکیب، از پوست در برابر از دست دادن آب، آسیب و عفونت محافظت می کند.

پودر سوربیتول و کاربرد آن برای پوست

به عنوان مرطوب کننده

این ترکیب به عنوان مرطوب کننده در مصارف پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت این ترکیب جذب کننده آب است و آب را وارد پوست می کند. می تواند موجب نرمی پوست شود.

سوربیتول یک ماده مرطوب کننده یا جاذب رطوبت است. این ترکیب مشابه گلیسیرین، یکی دیگر از مرطوب کننده های رایج است و به پوست کمک می کند رطوبت هوا را جذب کند و آن را برای مدت طولانی تری حفظ کند. این بدان معناست که سوربیتول برای پوست های کم آب، ترک خورده و خشک عالی است.
سوربیتول به حمایت از میکروبیوم پوستی سالم و ایجاد بتا گلوکان، یک آنتی اکسیدان تسکین دهنده پوست کمک می کند. این ترکیب می تواند باکتری

های مفید روی پوست را تغذیه کند که به مبارزه با باکتری های مضری که باعث آکنه و التهاب می شوند کمک می کند. پاک ‌کننده‌های خشن، لایه ‌بردارها یا شستشوی بیش از حد می ‌توانند باکتری‌ های ضروری پوست را از بین ببرند و آن را بیشتر در معرض عفونت قرار دهند.

به عنوان ضد پیری

سوربیتول همچنین ممکن است برای جلوگیری از پیری پوست مفید باشد. با افزایش سن، پوست ما به آرامی توانایی حفظ آب را از دست می دهد. چند لایه بالایی پوست حاوی مرطوب کننده های طبیعی یا عوامل مرطوب کننده طبیعی است. این ترکیب آب را در داخل سلول های پوست جذب و حفظ می کند تا به هیدراته نگه داشتن پوست کمک کند.

به عنوان بخشی از روند طبیعی پیری، کاهش قابل توجهی در مقدار آب موجود در پوست منجر به خشکی و در نهایت به تشکیل چین و چروک می شود. بنابراین، استفاده از محصولات حاوی مرطوب کننده های مرطوب کننده می تواند پوست را هیدراته نگه دارد در حالی که برای کاهش علائم پیری کار می کند.

پودر سوربیتول به عنوان محصول مراقبت از پوست

یکی دیگر از عملکردهای سوربیتول در لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست به عنوان یک عامل غلیظ کننده است. ضخیم کننده ها بخش مهمی از فرمولاسیون هستند زیرا کمک می کنند تا محصول به صورت صاف و یکنواخت در سراسر پوست اعمال شود. این ترکیب کمک می کند اجزای اصلی محصول شما در جایی که باید کار کنند، توزیع می شوند. ضخیم کننده ها همچنین به بهبود احساس محصول کمک می کنند. این بیشتر یک اثر حسی است اما باعث می شود محصول احساس خوبی روی پوست داشته باشد.

پودر سوربیتول در صنایع آرایشی

این پودر به علت موارد ذکر شده در زیر ، در صنعت آرایشی – بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • خاصیت تثبیت کنندگی، نرم کنندگی و ضد پوسیدگی دارد.
  • در روغن های مو و پوست و اغلب مواد چرب به دلیل فاسد نشدن و نرم کنندگی استفاده می شود.
  •  به منظور پایداری امولسیون ها و سوسپانسیون ها، استفاده می شود.

نحوه خرید و فروش سوربیتول عمده

ایران مول، یکی از بزرگترین وارد کنندگان مواد اولیه شیمیایی صنعتی در ایران است. این شرکت تجربه بالایی در حوزه مواد اولیه صنعتی شیمیایی دارد. شما می توانید جهت تهیه مواد اولیه با کیفیت، مقرون به صرفه با کارشناسان ما در واحد ایران مول در ارتباط باشید.

whatsapp-iconواتساپ :  ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲
telشماره همراه  :  ۰۹۱۹۸۰۲۴۴۳۲
tell شماره تماس دفتر :  ۰۲۱۲۲۸۷۶۳۹۰

 

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *